FOLLOWERS

PENGURUS IKLAN

Saturday, August 13, 2011

REUNION FARISIAN...!

Aidilfitri semakin dekat. Sudah pasti ramai bekas Farisian yang pulang bercuti ke Kelantan. Tak kiralah, masih belajar ataupun sudah bekerja, mereka sudah pasti pulang ke Kelantan, kerana ingin menyambut kemeriahan Aildilfitri bersama-sama keluarga tersayang. Yang tinggal di Kelantan pun sama. 

Kebiasaannya apabila Farisian balik kampung, kebetulan pula cuti Aidilfitri, semestinya akan ada majlis 'reunion' yang meriah antara mereka. Kelmarin, cikgu sudah mendapat undangan daripada Farisian batch (?) yang akan mengadakan reunion mereka di Faris Petra pada hari raya ketiga. Lepas ini pasti ada lagi reunion-reunion yang lain?

Untuk kemudahan Farisian sekalian, cikgu bersedia menjadi perantara untuk mengkhabarkan reunion yang dirancang melalui blog cikgu ini. Masukkan sahaja berita reunion yang dirancang itu ke FB cikgu, insya-Allah cikgu akan umumkan segera. Tanpa apa-apa bayaran.... ikhlas, demi Farisian yang diingati...!!!

Secebis foto reunion Farisian....!

"Faris Petra senantisa di hati"

2 comments:

busymum100 said...

Assalamualaikum cikgu,

Sebenarnya SEMESTA/FARISAINS sentiasa cuba mengekalkan tradisi Majlis Hari Raya Farisians/SEMESTA pada Hari Raya ke-3 tu. Rasanya dah dekat atau lebih 10 tahun kita buat program sedemikian. Yang hadir tu ikut keadaan. Tahun ni (seperti mana beberapa tahun sudah) saya tidak dapat hadir (anak2 susah nk cuti))

Semoga Farisians dapat menmanfaatkan majlis ini sebaiknya.

Selamat Hari Raya!

CiKgUaZeMi said...

Terima kasih mum...!!

SAYA SUKA FARIS- PETRA.COM