FOLLOWERS

PENGURUS IKLAN

Saturday, August 20, 2011

KERANA CIKGU SAYA DI SINI...!

Saya Nur Anis Hanim Mohamad Azemi (Faris Petra: 2003 - 2007) mengambil kesempatan melalui blog 'abah' ini untuk mengucapkan 'Selamat Hari Raya Aidilfitri' kepada seluruh warga pendidik SMS. Tengku Muhammad Faris Petra, staf sokongan dan Kak Zen kantin. Ampunkanlah salah silap saya ketika bersama-sama dulu. Khas buat guru-guru yang pernah mendidik saya, terima kasih dan terima kasih yang tidak terhingga. Kerana cikgu-cikgulah, saya sekarang berada di tahap ini.

Buat rakan-rakan F5 (2007), kita yang terbaik...! Maaf zahir batin, teruskan usaha pencarian ilmu kita, semoga berjaya dunia dan akhirat. Insya-Allah.

Anis akan pulang ke RIT, New York pada hari raya ketiga... bye2....

1 comment:

ateinadia said...

awak cantik dalam salam perantau and realitynyer !

SAYA SUKA FARIS- PETRA.COM