FOLLOWERS

PENGURUS IKLAN

Wednesday, August 31, 2011

SIMPANAN DARAH TALI PUSAT...!

M Zahir M Ariffin
Cikgu Azemi, Salam Aidilfitri. izinkan promo Biz sikit cikgu: Cikgu berminat nak tau / buat Simpanan Stemsel Darah Tali Pusat Untuk Perlindungan Anak Anda Dalam Rawatan Penyakit Pada Masa Depan? bolehlah berikan saya nama, no telefon, jangkaan tarikh bersalin, nama doktor dan hospital, insyaAllah nanti akan menerima Brosur/Maklumat percuma daripada Penyedia Perkhidmatan Simpanan Stemsel ini. Saya dah buat simpan stemsel utk anak saya! anda bagaimana? Masa saya buat, saya dapat diskaun kpd RM 1350 shj + RM 250 tahunan selama 21 tahun. Harga biasa RM 2 000. Jika berminat, boleh berikan saya maklumat seperti di atas. Terima kasih. Zahir Facebook M Zahir M Ariffin

...Cikgu berminat juga, tapi apa boleh buat.... dah tutup kilang!!!! Sesiapa Farisian yang berminat sila hubungi M. Zahir....

No comments:

SAYA SUKA FARIS- PETRA.COM