FOLLOWERS

PENGURUS IKLAN

Saturday, July 9, 2011

JOHAN KARAOKE DI JEPUN...!

Wan Mohd Azri
Faris Petra: 2002 - 2006

First year kat Jepun ni saya ada masuk pertandingan karaoke terbuka yang dianjurkan di kolej dan sesiapa sahaja boleh masuk pertandingan ni....Saya masuk dan menyanyikan lagu Jepun ..ade 30 org peserta yang masuk dan hanya 2 orang perlajar asing (28 orang Japan)...rezeki menyebelahi saya sebab saya johan pertandingan karaoke itu.

Pada tahun ini saya akan masuk lagi pertandingan ni..bulan 11...sebagai kenangan terakhir kat kolej tsuyama ni..sebab saya dapat sambung degree ke Toyohashi University tahun depan dalam bidang kejuruteraan mekanikal....

Catatan kenangan Wan Mohd Azri

Tahniah..... terbukti Farisian cemerlang di mana-mana.....!!

No comments:

SAYA SUKA FARIS- PETRA.COM