FOLLOWERS

PENGURUS IKLAN

Wednesday, January 29, 2014

HIGHTABLE CIKGU MAIMUN...!

28 Januari 2014 telah diadakan majlis Hightable sempena perpindahan Cikgu Maimun ke SMS Machang. Cikgu Maimun merupakan Guru Sejarah yang berpindah ke sekolah baharu atas pilihan sendiri, semoga beliau sentiasa beroleh kejayaan.

Teristimewa..buat seluruh warga SMS Tengku Muhammad Faris Petra, terutamanya pihak pentadbir, rakan-rakan guru,staf sokongan dan anak-anak pelajar yang disayangi dan dirindui selalu..di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas majlis perpisahan saya yang mana saya berasa sangat syahdu..sekali atas layanan dan majlis yang cukup bermakna buat saya dan akan sentiasa dalam lipatan kenangan yang akan menjadi satu memori yang cukup indah buat saya. Buat rakan-rakan guru , dan anak-anak pelajar yang pasti.... selepas ini saya  akan sentiasa merindui kalian semua.....abadi untuk selamanya...

Cikgu Maimun.

No comments:

SAYA SUKA FARIS- PETRA.COM