FOLLOWERS

PENGURUS IKLAN

Thursday, May 3, 2012

SERI SUDAH MENCUKUPI...!

FARIS LAYAK KE PUSINGAN KEDUA
Kedua-dua buah pasukan hoki bawah 18 Faris Petra layak ke pusingan kedua setelah menamatkan perlawanan di peringkat kumpulan. Faris Petra lelaki berjaya mengekang usaha SMS Johor dalam misi terdesak mereka yang mesti menewaskan Faris Petra pagi ini dengan keputusan seri 1 - 1. Faris Petra yang diletakkan dalam kumpulan maut bersama-sama dengan SMS Sultan Mohammad Jiwa, SMS Johor dan SMS Lahad Datu bersaing merebut 2 tempat untuk ke pusingan kedua.
Faris Petra perempuan pula yang berjaya menumbangkan SMS Raja Tun Azlan Shah (SERATAS) petang kelmarin,  pagi ini juga mengesahkan ke pusingan kedua walaupun hanya seri 1 -1 dengan SMS Sultan Iskandar.
Pasukan hoki lelaki Faris Petra ketika menentang SMS Johor telah ketinggalan 0 - 1 pada separuh masa pertama. Faris Petra yang memerlukan seri untuk ke pusingan kedua berhempas pulas untuk menyamakan kedudukan dan pada 5 minit akhir perlawanan, gol yang dicari diperoleh melalui jaringan padang oleh Rashdan. Belum pun sempat menarik nafas lega, SMS Johor telah dihadiahkan pukulan penalti oleh pengadil, dan penjaga gol Aswad telah menjadi hero yang menafikan peluang lawan. 3 orang pemain tulang belakang Faris Petra dilayankan kad kuning bergilir-gilir dan terpaksa direhatkan di luar padang selama 5 minit seorang.

KEPUTUSAN PENUH PERLAWANAN PAGI 3/5/2012:-
KATEGORI LELAKI:-
  • SMS TELUK INTAN VS SMS HULU SELANGOR: 2 - 0
  • SEKOLAH SULTAN ALAM SHAH VS SEKOLAH DATO ABDUL RAZAK: 0 - 1
  • FARIS PETRA VS SMS JOHOR: 1 - 1
KATEGORI PEREMPUAN:-
  • SMS SELANGOR VS KOLEJ TUNKU KURSHIAH: 2 - 1
  • SMS KEPALA BATAS VS SMS MACHANG: 1 - 3
  • FARIS PETRA VS SMS SULTAN ISKANDAR: 1 - 1
  • SEKOLAH TUN FATIMAH VS SEKOLAH SERI PUTERI: 2 - 0  

No comments:

SAYA SUKA FARIS- PETRA.COM